Ingyenes Törzsvásárlói Regisztráció az állandó 35%-os kedvezményért >>
Érdekességek a kozmetikumok világából 3. rész
- Az első kozmetikai cég, ami meghirdette termékeit a La Diaphane volt. A cég 1898-ban jelentette meg egy rizsalapú púder reklámját, amely gyakorlatilag úgy festett, mint egy színlap, reklámarca pedig a páratlan Sarah Bernhardt volt. Az akkori nők úgy gondolták, hogy elképzelhetetlen, hogy egy híresség smink nélkül mutatkozzon.
- 1915-ben jelent meg először egy nő egy magazin borítóján hónalj-szőr nélkül.
- A 20-as évek végén berobbant a kozmetikai iparba a legendás Max Factor is. Állítólag a szemhéjfestéke csodákra volt képes, például kisimította a ráncokat használója szeme körül. Nos, senki sem tudja, hogy ez így volt-e vagy sem, de az biztos, hogy a Max Factor neve egy életre bevésődött a kozmetikumok történelmébe.
- Az 50-es évek kozmetikumainak eladási listáit a hajápoló termékek uralták. A lányok a Lastre-Crème sampont használták, melynek hirdetései arról biztosította őket, hogy használatuktól olyan lesz a hajuk, mint a híres színésznőké. Marilyn Monroe, Joan Collins, Liz Taylor és Anna Miller - ők voltak ezen korszak leghíresebb modelljei.
- A 70-es években a legfényesebb sikere talán a Catherine Deneuve által reklámozott Chanel No.5-nek volt, melynek kampánya az USA-ban folyt.
- A 90-es években Isabella Rosselini karrierjének fénypontjára ért és így természetes volt, hogy ő lett az arca a jólismert kozmetikai márkának, a Lancôme-nak.